Thursday, October 22, 2009


Ya Allah...
aku berserah n hidup dan mati ku hanya padamu..
aku redha dengan apa yg terjadi..
sesungguhnya Engakau Maha mengetahui..
Ya Allah..
Aku bermohon ampun..
Hanya Kau Yang Maha Pemurah...
Pengasih dan Penyayang..
Ya Allah..
Sesungguhnya..Aku hambamu yang lemah..
aku mengharapkan Rahmat dan Redha Mu..
Ya Allah..
Sekiranya nyawaku hanya setakat ini..
Aku redha..
sesungguhnya aku bersyukur..
kerana telah diberi masa untuk hidup di dunia yang fana ini...
Ya Allah..
terima la taubat dan ibadah ku...
aku sesungguhnya hambamu yang lemah dan alpa..
Ya Allah..
kau berkatilah dan redhailah hamba Mu ini..
aku bermohon hanya kepada Mu..
Kau Permudahkanlah urusan ku..
Kau masukanlah aku dlm Syurga..
aku bermohon kepada Mu...
kejayaan  dunia dan akhirat serta ampunkanlah dosa kedua ibu-bapa ku,adik-adik ku,keluarga ku,kawan2ku dan kaum muslim dan muslimat..
masukan lah kami kedalam Syurga...
Amin..

0 Comments:

Post a Comment