Monday, November 2, 2009

T3mp3r vs c4mping

Bismillah..
alhmdlh hrni nyawaku masih panjang..
semoga aku dapat menjadi seorang khalifah dan anak yang soleh..
semoga dapat melaksanakan tugas sebagai pelajar dan pekerja dengan sempurna..amin
harini bgn lewat sikit..bgn trs iron bj n solat n siap nk p kerja..hrni xrush sgt sbb ada yg jmpt..beli sarapan kt kedai apek..soo xlapar sgt la..
gaji still xtau bila leh dpt..assment entah la dah siapke belum..hmm cakap pasal assment..hari sabtu tu patut ader dtudy group tp tggu punya tggu xder yg dtg kecuali kak nisa..
hmm padahal sepatutnya jnji kul 10..aku dtg la awal kul 9.30tp hampeh sampai kul 3 org yg dirggu xdtg pn..
tp b4 that aku nk cerita aku ader sms org tu tny dier kt mana n korang nk tau apa jwpnnya..lupa..sbb dh lapo n geram aku n kak nis wat keputusan p lunch n trs blk..
hmm soo korang pikir la sapa yg salah..
aku atau org tu..
hmm esknya lps hbs berniaga aku kms2 brg2 rwah n bw apa yg ptt naik ke rmh..
hmm pastu hntr achu p banting..kami lepak pantai..best sesgt..
kami blk lewat sikit sbb nk jmp kwn achu..merangkap sedara2 gak sbb org KERINCHI gak..
by the way tuk pengetahuan semua..IM proud to be Kerinchi..
and i still learning to speak kerinchi language..i hope one day i can speak kerinchi..
haha..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

0 Comments:

Post a Comment