Thursday, September 3, 2009

miss u sooo much


Semalam mcm2 kejadian yg berlaku..
sedih ada gmbira pn ade..

pg tu pakcik yg jemput..
pnt la mlm td lmbt tdr,dah la tu hrni ader interview MBA kul 10.00am,hrp lps la,masa interview kak rasidah n kwn dier yg interview..xknl la..aku jwb cm biasa jer.. pastu tny aper yg ptt,mntak2 dpt..lupa nk bgtau,hanya 4 org jer yg di temu duga.aku,abg aziz,muni n lagi sorang xnmpk mana btg hdng..
pas interview aku trn wat krj..
hrni ader yg sesuatu yg terjd,mmg sedih..--- aku tu wat aku grm..xperla mgkn dier nk ajar aku..
tq wlpn dlm ht skt..
lps jer siap trs aku blk.. kul 5.40 emm farah ikt gak sblm hntr tu kami p bazar ramdhan kt sentul..
mb ni last la dpt rasa puasa dgn farah..
dier nk p dah
hhhu..sedihnyer tp aku doakan yg terbaik tuk dier..
hmmm berbuka mcm biasa..
mlm td aku still rdu kt arwah..
akak syg nenek..huhu
al-fatihah..
bengkak lg mata ku

nenek..
dulu klu akk sedih nenek mst suh akk sbr..
bckan al-quraan tuk akk..
doakan akk..
nasihat akk.
skunk..
akk..
nenek skunk pn akk still rdu nenek
smg nenek bhg di sana..
xlama lg akk ikt nenek.

0 Comments:

Post a Comment